A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók. Adatkezelési tájékoztató
Kereskedelmi szoftver és hardver

Kereskedelmi rendszer

Több ezer felhasználó gyakorlati tapasztalatai és igényei alapján fejlesztett szoftver, amely biztos alapja lesz kereskedelmi informatikai rendszerének
A JMStock kereskedelmi szoftverre épített rendszereink mindent tudnak, amire szüksége lehet, akár kisebb boltja, akár több üzletből álló hálózata van!

Kereskedelmi rendszer vegyes élelmiszer (jellegű) üzleteknek

Kifejezetten élelmiszer kereskedelmi környezetre készült funkciók: pl. több vonalkód egy termékhez rendelése, egy érintéses keresés a vonalkóddal nem rendelkező termékek számára, polccímke nyomtatás egységár kijelzéssel, céleszközök kezelése. Különböző pénztárgépek és adóügyi nyomtatók illesztése. Címkenyomtatós-, asztali- vagy pultba épített mérlegek, valamint szkennerek, adatgyűjtők kezelése. Egy, vagy több üzlettel rendelkező vállalkozások számára is ideális. Több üzlet esetén kidolgozott adatátvitel az üzletek között, akár termék, akár készletmozgás, akár vevőadatokat illetően.

Tipikus rendszerösszetevők és tájékoztató áraik:

  • Kereskedelmi szoftver: 155.000 - 300.000 Ft + ÁFA (az igényelt modulok, kiegészítők függvényében)
  • Számítógép (új vagy használt): 125.000 - 400.000 Ft + ÁFA operációs rendszerrel együtt
  • Érintőképernyő: kb. 130.000 Ft + ÁFA
  • Vonalkód olvasó (kézi, 2D-s olvasótól a mérlegbe épített függőleges / vízszintes olvasást biztosító olvasóig): 47.500 - 250.000 Ft + ÁFA / db
  • Címkenyomtatós mérleg (legegyszerűbb megoldástól a számítógép alapú, érintőkijelzős eszközökig): 210.000 - 750.000 Ft + ÁFA / db
  • Pultba épített mérleg: 140.000 - 170.000 Ft + ÁFA
  • Pénztárgép (használt/új): 50.000 - 180.000 Ft + ÁFA
  • Adóügyi nyomtató: kb. 200.000 - 220.000 Ft + ÁFA
  • Kasszafiók: 21.000 Ft + ÁFA
  • Elektronikus polccímke rendszer: nagyban függ a kialakítástól (sínek, kijelzők összetétele, bolt alapterület) ezért egyedi ajánlat szerint
Kereskedelmi szoftver élelmiszer üzleteknek
Kereskedelmi szoftver hentesüzletek számára

Kiskereskedelmi rendszer hentesüzletek, húsboltok számára

Kifejezetten húsbolti környezetbe készült funkciók: bontáshoz kihozatali arányszámok beállítása, receptúra kezelés. Meleg étel (Laci pecsenye) helyben fogyasztáshoz NTAK jelentés, helyben fogyasztós és elviteles ÁFA közötti váltás termékenként. Súlykódos vonalkódok kezelése, akár többféle vonalkód esetében is. Mintabolti működés esetén adatátvitel az üzemi rendszerből. Különböző pénztárgépek és adóügyi nyomtatók illesztése. Címkenyomtatós-, asztali-, vagy pultba épített mérlegek, illetve szkennerek, adatgyűjtők kezelése. Egy, vagy több üzlettel rendelkező vállalkozások számára is ideális. Több üzlet esetén kidolgozott adatátvitel az üzletek / feldolgozó üzem / vágóhíd között, akár termék, akár készletmozgás, akár vevőadatokat illetően. Sokoldalú adatelemzések, számlázás. Beépített EKÁER és NTAK jelentés.

Tipikus rendszerösszetevők és tájékoztató áraik:

  • Kereskedelmi szoftver: 155.000 - 300.000 Ft + ÁFA (az igényelt moduloktól, kiegészítőktől függően)
  • Számítógép (új vagy használt): 125.000 - 400.000 Ft + ÁFA operációs rendszerrel együtt
  • Érintőképernyő: kb. 130.000 Ft + ÁFA
  • Vonalkód olvasó (kézi, 2D-s olvasótól a mérlegbe épített függőleges / vízszintes olvasást biztosító olvasóig): 47.500 - 250.000 Ft + ÁFA / db
  • Címkenyomtatós mérleg (legegyszerűbb megoldástól a számítógép alapú, érintőkijelzős eszközökig): 210.000 - 750.000 Ft + ÁFA / db
  • Pénztárgép (használt/új): 50.000 - 180.000 Ft + ÁFA
  • Adóügyi nyomtató: kb. 200.000 - 220.000 Ft + ÁFA
  • Kasszafiók: 21.000 Ft + ÁFA
  • Adatgyűjtő: 199.000 Ft + ÁFA
  • Elektronikus polccímke rendszer: nagyban függ a kialakítástól (sínek, kijelzők összetétele, bolt alapterület) ezért egyedi ajánlat szerint

Kereskedelmi rendszer gyári szám nyilvántartással működő üzleteknek, vagy műszaki eszközök szervizét végző vállalkozásoknak

Kifejezetten elektronikai eszközök kereskedelmével, javításával foglalkozó vállalkozások számára ajánlott megoldásunk, ahol fontos a pontos gyári szám nyilvántartás, illetve szükséges lehet a szerviz tevékenység folytatásához munkalap készítés, amelyhez munkaórák, alkatrészek rendelhetők és amely munkák egyből számlázhatók a rendszerből. A számítógépes alaprendszert különféle mobil eszközökön futtatható alkalmazások egészítik ki, megkönnyítve a kijárós szerelők dolgát a munkalap felvétellel kapcsolatban. A gyári szám nyilvántartással pontosan kimutatható az egyes készülékek, alkatrészek mozgása, azok bekerülése, raktározása, kiadása. Beépített CRM funkciók segítik a vevői kapcsolattartás nyomon követését (pl.: forgalmi adatok kimutatása egy felületen). Sokoldalú adatelemzések, integrált számlázó rendszer.

Tipikus rendszerösszetevők és tájékoztató áraik:

  • Kereskedelmi szoftver: 155.000 - 300.000 Ft + ÁFA (az igényelt moduloktól, kiegészítőktől függően)
  • Számítógép (új vagy használt): 125.000 - 400.000 Ft + ÁFA operációs rendszerrel együtt
  • Monitor: 45.000 Ft + ÁFA
  • Vonalkód olvasó (kézi, 2D-s olvasó irodai vagy bolti kiskereskedelmi környezetbe) 47.500 + ÁFA / db
  • Vonalkód olvasó vezeték nélküli, bluetooth kapcsolattal okostelefonhoz köthető: 45.000 - 130.000 Ft + ÁFA
  • Pénztárgép (használt/új): 50.000 - 180.000 Ft + ÁFA
  • Adóügyi nyomtató: kb. 200.000 - 220.000 Ft + ÁFA
  • Kasszafiók: 21.000 Ft + ÁFA
  • Adatgyűjtő (akár helyszíni munkalap készítésre, szerkesztésre): 199.000 Ft + ÁFA
pipa
Rugalmas leltározás
Kézzel beírva a számokat, kézi vonalkód olvasóval, fájlból betöltve, vagy adatgyűjtővel.
pipa
Beszállítói rendelés fogyás alapján
Automatikus rendelés ajánlás beállítható bázis időszaki fogyás alapján szintén beállítható célidőszakra.
pipa
Egyszerű webshop illesztés
Kidolgozott API, mely lehetővé teszi bármely webshop könnyű kapcsolását.
pipa
Egyedi riportok, elemzések
Webes felületen elérhető, rendelésre készülő egyedi analitikák, lekérdezések.
pipa
Receptúra kezelés
Több összetevős termékek (pl. szendvicsek, épített számítógépek) értékesítése úgy, hogy az alapanyagok készlete fogy.
pipa
Adatszinkron
Bolthálózatok esetében automata és/vagy félautomata adatszinkron, mely a termék adatok, készlet adatok és ügyfél adatok átvitelére alkalmas.
pipa
Kedvezményrendszerek
Happy hour, időszakos kedvezmény, automatikus kupon készítés, egyedi árak, 20 különböző árlista, százalékos kedvezmények beállítása akár automatikusan az adott vevő adott időszakban elért forgalmi adatai alapján.

Kinek ajánljuk a kereskedelmi rendszerünket?

A JMStock szoftverre épülő kereskedelmi rendszerünk az ügyfelek rendszeres visszajelzései alapján, valós felhasználói igények mentén fejlődik, immár több mint két évtizede. Így bátran állítjuk, hogy az összes jellemző kereskedelmi tevékenységet eredményesen tudja támogatni. Hogy könnyebb legyen eldönteni, illik-e az Ön profiljához kereskedelmi rendszerünk, összegyűjtöttünk néhány tipikus kereskedelmi vállalkozás típust!
Nem lát a listában az Önére jellemző vállalkozást? Szakértő kollégáink szívesen segítenek kérdései megválaszolásában, az alábbi elérhetőségeinken:
info@integ.hu+36 70 629 2114

Egy kis üzlete van?

Mivel rendszerünk modulos felépítésű, ugyanúgy elérhető viszonylag kis beruházás mellett. Ha Önnek nincsen szüksége sok extra funkcióra, azokat nem is kell kifizetnie. Ugyanez igaz a hardver elemekre is, azok összetétele és száma szabadon variálható. Ha Önnek van egy számítógépe/pénztárgépe/mérlege, jó eséllyel azt is fel tudjuk használni.

Üzlethálózatot üzemeltet?

Legyen szó pékségekről, húsboltokról, sajt szaküzletekről, vagy bármely hasonló, élelmiszeripari előállítással és kereskedelemmel foglalkozó tevékenységről, a pontos áruáramlási adatok nyilvántartására rendszerünk ideális választás. Az üzemi folyamatokat a kereskedelmi tevékenységgel összekötve jól működő, összehangolt rendszert kapunk.

Ha Ön csak kereskedelmi tevékenységet folytat, de fontos az üzletek közötti adatátadás, ill. egyes kiemelt nagykereskedésekkel is szeretne elektronikusan adatot cserélni, a JMStock rendszer Önnek is remek választás. A rendszer meglévő folyamatai biztosan modellezik tevékenysége jelentős részét, de igény esetén fejlesztés, egyediesítés megoldható.

Műszaki eszközöket forgalmaz?

A gyári szám nyilvántartásnak és/vagy LOT követési lehetőségeknek köszönhetően a termékek életútja egyedileg vagy csoportosan elkülönítve is követhető. A munkalap modul lehetővé teszi, hogy az eszközöket az értékesítés után is nyomon kövessük, nyilvántartsuk szervizes problémáikat, munkalapokat állítsunk ki.

Nagykereskedése van sok (külföldi) partnerrel?

A több raktár modulnak köszönhetően akár több telephely adatait nyomon követhetjük. Import tevékenységet végző vállalkozások számára lehetőség nyílik termékdíj nyilvántartásra, valamint devizás számlák kiállítására is. A program lehetőséget biztosít vevői rendelések felvételére, azokból áru foglalás és/vagy szállítólevél forgatására, gombnyomásra történő számla készítésre. A beszállítói rendelés modul lehetővé teszi a szállítók felé történő rendelés leadás elektronikus úton történő nyilvántartását, valamint a fogyás alapján rendelések automatikus ajánlását a készletek figyelembe vétele mellett.

Ruházati üzlete van?

A program több, kifejezetten ruházati környezetbe készült funkciót is tartalmaz. Lehetséges a méreteket egy terméken nyilvántartani úgy, hogy azok egyedi vonalkódjai azonnal azonosítják az adott darabot. Azaz nem szükséges külön látni pl. egy pulóver különböző méreteit különböző terméksorokon, a méreteket LOT-ként is nyilván lehet tartani, amit a program értékesítéskor felismer. Számos adat segíti a ruházattal foglalkozó vállalkozások tevékenységét (szín, színkód, méret, márka, stb.)

Köszönjük a bizalmat!

Büszkék vagyunk rá, hogy ügyfeleink sikerességéhez hozzájárulhatunk munkánkkal. Nálunk nem csak szlogen, hogy elsődleges célunk partnereink magas színvonalú szakmai támogatása!
GRoby

A szlogen helytálló, maximális segítség a mindennapokban, legyen szó javításról, tanácsadásról, új törvények kommunikálásáról vagy csak pénztárgépszalag pótlásáról!

Botkó Attila - kereskedelmi igazgató
Heim Sütöde

Nem szeretnék elmenni amellett a magas szintű informatikai és hardver szaktudás mellett, melynek segítségével pl. bravúrosan sikerült összehozni a vállalatirányítási rendszerünket a pénztárgépekkel.

Heim Endre - üzletvezető
CCC Magyarország

A hibák elhárítása gyors és kényelmes, az üzembe helyezésnél, telepítésnél rugalmasak. Mindig kedvesen és türelmesen segítenek szakmai és pénztárgép kezelési kérdésekben is.

Lay Tamás - vezető informatikus
James Williams

This has been the best experience we’ve had so far, working with Product Code was just pure pleasure, 10/10 would do again!

Designer at Deloitte
Olivia Garcia

This has been the best experience we’ve had so far, working with Product Code was just pure pleasure, 10/10 would do again!

Marketing at Webflow
Michael Johnson

This has been the best experience we’ve had so far, working with Product Code was just pure pleasure, 10/10 would do again!

Product Owner at Amazon
Emma Brown

This has been the best experience we’ve had so far, working with Product Code was just pure pleasure, 10/10 would do again!

Project Manager at Slack
Olivia Garcia

This has been the best experience we’ve had so far, working with Product Code was just pure pleasure, 10/10 would do again!

Marketing at Webflow
Kereskedelmi informatikai rendszer

Teljeskörű hardveres és szoftveres megoldás minden kereskedelmi vállalkozás számára

Jól tudjuk, hogy egy kereskedelmi rendszer bevezetése számos kérdést vet fel! Nincs két tökéletesen egyforma vállalkozás, mindenkinek vannak egyedi igényei. Szakértő munkatársaink szívesen segítenek a kérdések tisztázásában, hogy az Önnek legmegfelelőbb rendszert válassza! Forduljon hozzánk bizalommal!

Kereskedelmi szoftver